Thursday, March 30, 2006

Αλλη μια συζήτηση του ΤΗΕ ΕΝD και του JAWALEDHAR:

Ο JAWALEDHAR πλησιάζει τον THE END και αφου του φίλησε το χέρι, του λέει:

JAWALEDHAR: Παναγιότατε, μου επιτρέπεις κανα δυο απλές ερωτήσεις;
THE END: Αντε καλα... Σε πειράζει να αποφεύγεις την φυσική επαφή μαζί μου; Με αηδιάζεις...

Αφού λοιπόν πέρασε τρεις φορες το αντισηπτικό στα χέρια του περιμένει την ερώτηση:

JAWALEDHAR: Πως έφτασες σε ένα τοσο υψηλό επίπεδο;
THE END: Δεν ξέρω... μια μέρα μου εμφανίστηκαν καποιες πληγές στα χέρια και στα πόδια σαν τρύπες απο καρφιά. Μετα απο τρεις μέρες αναστήθηκα και έφτιαχνα τρελα moves...
JAWALEDHAR: Αρα οι κινήσεις σου δεν οφείλονται στην τρελή προπόνηση, την πειθαρχία και τη σωστή κουλτούρα. Εισαι ο Θεός του break...
THE END: Σε παρακαλώ μη με μπερδεύεις με τον Πατέρα μου!
JAWALEDHAR: Σου ζητώ συγνώμη... Ας περάσουμε σε μια σοβαρή ερώτηση που όλοι θέλουν να ξέρουν. Πόσων χρονών είσαι και πόσα χρόνια χορεύεις (Ο THE END τον αγριοκοιτάζει) συγνώμη ήθελα να πω κανεις moves;
THE END: Ειμαι 12 χρονών και χορεύω 4 χρόνια οπότε γαμώ και δερνω. Οποιος λέει οτι ειμαι 19 και χορεύω 10 χρόνια είναι συκοφάντης και λέει ψέμματα...
JAWALEDHAR: Πως περνάς τις μέρες σου;
ΤΗΕ ΕΝD: Ξυπνάω νωρίς το πρωί (κατα τις 11), τρώω μια γάτα, πηγαίνω για προπόνηση στις 3 (μετά απο τους Simpson στην tv), και βγαίνω στις 11... Γαμάω καμμια groupie η καναν ιταλό fan μου και πάω για ύπνο αφού φάω αλλες 5-6 γατες.
JAWALEDHAR: Σ΄ευχαριστώ μεγαλειότατε...Στο όνομα όλου του κόσμου σου λέω οτι σ-αγαπαμε όλοι και προσευχόμαστε κάθε μέρα στο ονομα σου!
THE END: Με ενοχλούν οι τύποι σαν εσένα που κολλάνε πάνω μου και με γλείφουν.

Αφού είπε αυτά, εχωσε στη μάπα του JAWALEDHAR καμμια 20αρια elbowtwist με το ενα και ανέβηκε στους ουρανούς...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home